środa, 17 lipca 2013

Skąd się tu wzięłam?


W RPA mieszkam od lutego 2012. Przyjechałam tu za moją drugą połową, bo akurat tu dostał pracę. Nie ukrywam, że naprawdę cieszyliśmy się oboje! Mamy na punkcie Afryki lekkiego bzika ;-) Oczywiście przed przyjazdem sporo poczytałam na temat tego kraju, żeby się choć mentalnie przygotować. Nie lubię gdzieś jechać nic nie wiedząc o historii czy specyfice danego miejsca, nawet jeśli jest to krótki wyjazd wakacyjny, a końcu mam tu spędzić 4 lata! W przypadku RPA skojarzenia większości ludzi są podobne: apartheid, Nelson Mandela, wysoka przestępczość, rasizm, może czasem piękna natura. Aha, no i AIDS. Mam swoje zdanie na temat tego, jak się przedstawia w mediach Afrykę, ale o tym później. Przez te półtora roku zdążyłam już co nieco zobaczyć i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o tym kraju. Na początku prowadziłam dziennik, ale postanowiłam, że może warto byłoby podzielić się moimi doświadczeniami i spostrzeżeniami z szerszą publicznością. I stąd ten blog :-) Mam nadzieję, że informacje z drugiego końca świata będą dla Was ciekawą lekturą! A ja ze swojej strony postaram się regularnie pisać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...